Påverkad.

Costa har påverkat mig mer än jag tror.
Jag som annars somnar tidigare än jag går upp, i princip, kan inte sova om nätterna nu.
Trots det var jag pigg på dagens sovmorgon, så, hör och häpna! agnes jern isacsson var ute tidigt som attan och powerwalkade ! Det har jag inte gjort sen.... sist jag gjorde det.

Ikväll, läs inatt, efter hundralevar timmar tillsammans med Swebus kommer jag hemhem.
Har en galet händelserik hlg framför mig, tänker inte ens rada upp allt... då framstår jag som en viktigpetter jag inte är.

Blickar med lycka framåt !

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter som Agnes JernIsacsson , borta bra men............. , eller hur.

2009-05-28 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0