Mönday !

Ledig måndag.
Ganska så värd det efter gårdagens mastodontpass på 12 timmar. Fick en flashback till förra sommaren, vilken jag lika gärna kunde vara utan.
Funderar på att börja rensa bland alla mina pinaler och grejer, förbereda höstens flytt.
Nu slår det mig att jag Inte ska neråt den här gången.
Utan lite mer åt sidan, eller ja, rent geografiskt kanske det är norrut förresten.
Skitsamma. Det är skumt.

Lars på spotify. Bra. Bra. Mycket bra.
Funderar på en Backyardkonsert i oktober. Stockholm.Globen. Tål att tänkas på.

Mamma dammsuger, hatar dammsugarljud, Kanske lider jag av städfobi?

"Alla tecken där...." Älskade klass. Jag saknar er alla 16.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh.. "Alla tecken finns där.. älskade klass, en gåva från Gud." <3



Jag saknar dig.

2009-07-06 @ 12:25:40
URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0