Tillbaka.

Nu ska jag skriva.
Äntligen.
Jag har hållt mig undan ett tag nu, det har ni antagligen märkt. Allt som oftast försvinner det där som kallas för lust och skulle kunna direktöversättas med ork och energi. En sorts antändande gnista.
De två ovanstående meningarna skulle kunna rubriceras som någon slags ursäkt.
Varför jag ber om ursäkt för förlorad lust vet jag ej, att sluta orka är väl inget man gör med flit?

Har letat journalistutbildningar och jobb inatt. Jag har nog lite framtidsångest trots allt. Men vem har inte det? Typ jämt?
Men musiken då? och teatern?

Känner mig smått komplicerad. Sugen på något nytt. Men rädd att lämna det gamla. Har ju gjort det än gång redan. Vilket inte var lätt.
Men livet ska väl inte vara lätt? men drägligt? eller? Hallå? Svara någon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0