Mina systrar.

Som ni med all säkerhet vet har här inte skrivits många rader sedan jag lämnade skåne.
Kanske har det att göra med att min vardag, som faktiskt var Båstad, Musikal och Apelryd, inte infinner sig. Och det är väl egentligen inget konstigt, den vardagen är nu ett avslutat kapitel. Det som borde vara min vardag nu är Wasa, Afterwork och vin med Mandy, sova länge och lite mer Wasa. Min skrivarlust har inte riktigt fått plats där.
Jag behöver nu  något som drar igång mig igen. Något som gör att jag får rutin på mitt liv, något som håller igång motorn så att säga.
Vad ska jag nu erövra som mitt bränsle?

Musik? Idag var det tack vare Johannas senaste inlägg på sin blogg www.clapyourhands.blogg.se där hon lagt upp en länk till låten "river flows in you", den låt som Lillan spelade på var eviga dag i slutet. Åh, jag saknar som så oerhört mycket. Mina systrar. Idag skriver jag nog för att jag vill att de ska veta att jag tänker på dem. Jag vill att de ska veta vad jag gör. Jag vill veta vad de gör. Mina systrar.

Mina systrar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh!



Du vet vad jag pysslar med i alla fall, står alltid i min blogg.



Tro mig, tänker på alla minst lika mycket. :/

2009-07-19 @ 16:02:53
URL: http://clapyourhands.blogg.se/
Postat av: johanna RM

Jag älskar den låten och när jag lyssnar på den får jag en sjuk snyftattack, alltid. För den påminner såå mycket om båstad! Jag saknar dig och alla så sjukt mycket men jag har kommit på att om jag inte tänker på båstad för mycket så gör det inte lika ont men det är ju ganska oundvikligt och går inte så bra.. lova mig att du ringer så fort du vet vilken dag du anländer till skåne!

2009-07-19 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0