En mysig liten dag.

Det är precis vad det har varit det.
Medans regnet öst ner utanför mitt fönster och säkert på många andra platser i vårt avlånga land har jag städat lite, läst lite bok, druckit Kaffe med Mandy, haft ett mindspinnpass med massa tända ljus och nu är jag nyduschad och nyäten. Mysbyxorna är på och ikväll ska amanda och jag göra något revolutionerande, i alla fall för oss, vi ska tjacka en rulle. Vi som annars alltid är utei vimlet. Känner jag mig själv köps det en påse smågodis också.

Onödigt tjafs, som oftast. Ni vet i  alla fall vad ni får.
Puss !

Kommentarer
Postat av: cyberf

Nu låter det ju riktigt hyfsat

2009-07-09 @ 22:25:34
Postat av: Pappa

Jag håller med farfar!Agnes GO ON!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-13 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0